donderdag 28 januari 2010

Zo denk ik er nu over: Overdracht geven

Ik heb 26 oktober een bericht geplaatst. Hier gaf ik aan dat ik op mijn vorige stage geen overdracht mocht geven vanwege bepaalde redenen. Ik heb jullie gevraagd wat jullie hiervan vonden, hier heb ik 1 reactie op gekregen. Alweer van Noemie, bedankt hiervoor!

Noemie vertelde dat zij ook geen overdracht mocht geven en dat ze dit ook erg vervelend vond. Gelukkig heeft ze het wel bij haar tweede stage enkele keren mogen doen. Ik vind dat stagiaires dit onder de knie moeten hebben aan het einde van hun stage.
Je moet weten waar je het met de ouders over gaat hebben zoals; nuttige informatie geven, belangrijke gebeurtenissen doorgeven, wat je die dag hebt gedaan. Als het kind word gebracht hou je natuurlijk ook een overdracht hier moet je de volgende dingen weten door te vragen; of er bijzonderheden zijn, of het kind nog moet slapen etc.

Mijn conclusie: Ik vind dat je zeker moet leren hoe je overdrachten moet geven en dit mag oefenen. En dat je uiteraard ouders mag begroeten, des der meer je over het kind te weten komt!

0 reacties:

Recente Berichten